Dagar som lyser upp

Igår var det bio och det blev den efterlängtade sista delen av Twilight. Hanna, Ida, Matilda och jag träffades därför för att först se part 1 och sedan efter lite mat part 2. Häftigt att se sista delen i en av sina favoritböcker. Har ni inte sett den än tycker jag definitivt ni ska göra det! Den var verkligen riktigt riktigt bra.
 
Imorgon fortsätter ledigheten med två dagar och förutom att plugga psykologi tänker jag nog mest vara ute och njuta av att vara ledig.
 
När jag åkte och handlade förut så började det snöa istället för att regna, så mysigt! 
 
Fick mig att tänka på de år vi hade så mycket snö. De här bilderna är från 21 februari 2010. Så här djupt var det när man gick ut i det snön på bilden ovan
Galet! Dessutom var det långt kvar till gräset, så det var väl ungefär en meter snö. Nu hoppas jag att det inte blir så mycket iår, men det får väldigt gärna bli en vit jul! 

Kommentarer
Postat av: josefine,josse,jossan,josso och orka :)

gud va mycket snö ni har, tänkte jag, när jag såg korten utan att ha läst :P

2012-11-26 @ 19:08:22
Postat av: Josefin -Happy Days-

Så mkt snö, minns den vintern!

Svar: Ja! Men det var fint också!
Elin Persson

2012-12-07 @ 00:34:28 / URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback