Lite om mig

Jag är en tjej på 18 år som alltid är påväg att skriva att jag är 16 år. Kanske ett tecken på min mentala ålder? Haha hoppas det inte är så!
 
Jag går samhällsprogrammet på Västerhöjdsgymnasiet och går på sista året där, snart student alltså! Går nog inte riktigt beskriva hur man både längtar och fruktar för det. Skönt att slippa gymnasiet, men man kommer sakna alla fina kompisar och vad ska man göra efteråt liksom? Fortfarande osäkert.
 
Vill bli polis, men är svårt att komma in så får funderar fortfarande på vad jag vill bli förutom det. Funderar på att göra GMU, grundläggande militär utbildning. Alltid velat göra det, så varför inte? 
 
 
Gillar naturen och att fota den. Vandra omkring i den är inte helt fel heller och jag gör det ganska ofta, när jag känner för det.
 
 
Är en bokmal och sitter gärna flera timmar och läser en bok och blir lätt sentimental. Har flertalet favoritböcker och brukar fundera på en bok jag läst för att få in det i mitt liv. Det är mysigt att läsa och en speciell känsla när man läser en riktigt bra bok. Boknörd, möjligen! ;)
 
Lite om mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback