Släppa pressen

Kändes konstigt att sätta sig vid datorn och känna att jag kan sitta här så länge jag känner för det, för jag har inga läxor. Hade historiaprov idag och det gick väl visserligen inte jättebra, men nu är det avklarat och jag kan ta det lugnt. 
 
Har prov nästa vecka, men det är i psykologi och det tycker jag är roligare, dessutom är vi lediga måndag och tisdag, riktigt gött. Taggar inför helgen också då vi ska se Breaking Dawn part 2! Så taggad!
 
Imorgon är det nationella svenska B skriftliga. Sitter från 8 till 1. Yeeey. Hoppas jag kommer in i ett skrivflow som man gör ibland. 
 
Det kommer jag göra ikväll typ, fast en annan bok eftersom den på bilden är utläst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback