Dagar att ta tag i saker

Visst behöver vi alla vara duktiga ibland och det har jag varit idag. Eller ja, någorlunda. Har inte gjort läxor eller liknande visserligen, men har fått viktiga saker gjorda, olika samtal och saker som behöver fixas. Finns såklart mer att göra, men känner mig duktig för idag och så tar jag tag i resten snart!
 
Sara och jag var också och tränade efter en trevlig stund på stan, är väldigt mycket mer peppande när man inte är själv att träna.
Och eftersom vädret äntligen börjar bli bra och jag har vårkänslor i hela kroppen tänkte jag lägga ut några vårbilder från förra eller förrförra året, har inte riktigt koll, hehe.
Saker börjas äntligen kännas bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback