När man inte läst på ett par månader

Läste precis ut Ett ufo gör entre av Jonas Gardell. Det var en uppföljning på En komikers uppväxt som jag läste för tre fyra år sedan. Nu sitter jag och tänker på möjligheter som livet bär med sig och hur man kan och borde förändra. Tänker på personligheter och drar paralleller med ens egna erfarenheter. För det är ju så man gör när man läser om det verkligen ska gå in på djupet.
 
I alla fall, en bra bok som jag kanske läste igenom lite för snabbt egentligen. Det är nog en sån där bok man egentligen borde läsa lite och tänka efteråt, men det fungerar inte riktigt så för min del, men visst borde man egentligen.
 
bild från; http://bokslukandekakmonster.blogspot.se/2011/09/en-komikers-uppvaxt-ett-ufo-gor-entre.html
 
Har inte läst på väldigt länge så kändes konstigt att sitta där uppflugen i sängen med en bok. Vant men ändå ovant. Det är något speciellt att bli fast i en bok och samtidigt inte veta riktigt vad man tycker om den.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback