Tankar

Det finns mycket som har hänt och jag har tusentals tankar. Men saken är att jag inte kommer att lägga ut något om det eftersom det är personligt, känsligt och jag håller det hellre för mig själv än att lägga ut det på nätet. Däremot går det alltid att fråga mig personligen, för vill jag svara så svarar jag eller så säger jag inget, men jag är alltid öppen för frågor och funderingar. 
 
En annan sak jag tänkt på är att det är lite tragiskt att jag har kommit på precis vad jag skulle vilja göra med mitt liv, men har ingen aning om hur jag ska komma dit. Saken är att jag skulle vilja hålla föredrag och lära folk om sånt jag tycker är otroligt viktigt. Hur det är att leva och känna smärta och ångest men klara sig ändå. Har ju så många tankar och erfarenheter som jag egentligen bara vill dela med andra. Men jag är lite för feg och vet inte hur man tar steget.
 
Lite bilder från senaste fotosession med mig själv. Favortbilden blev den längst ner, riktigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback