Januari månad

Finns så mycket att skriva om, ändå skriver jag aldrig här. Men just nu är allt så galet bra, åh lycka.
Våra myskatter inomhus framför fläkten, mina gulliga små som jag knappt sett till senaste tiden. Jag har varit iväg nästan varje dag och de har suttit inne i sitt lilla hus och vägrat gå ut om det inte är matdags, vilket jag förstår. Gillar inte detta väder även om det är väldigt fint.
Idag firade vi mamma lite i förskott, men själva firandet blir imorgon. Hon fick tulpaner av mormor och morfar som jag passade på att fota, så fina!
 
Jag saknar min pojkvän, han är fin han. Den här månaden har varit så otroligt bra och jag känner mig så himla pepp.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback