När man hellre vill lägga sig och sova

Känns som mitt huvud ska sprängas och jag har tusen saker att göra.. vill bara sova. Men men, bara att strunta i huvudvärken, tänka på filosofi och plugga järnet! och inte gå in på datorn.. (önsketänkande)
 
Förövrigt är det grymt bra med mig! Har bara glömt av att uppdatera, eller ja, har inte riktigt vetat vad jag ska skriva och därför struntat i det.
Fast mår bättre av att titta igenom bilderna från förra gången jag o Josse fotade, haha! Det där var ändå en fin bild, om man jämför med dem andra ;)
 

Kommentarer
Postat av: josso:)

Jag brukar också kolla på koret i har tagit tillsammans när jag är nere, och det burkar att hjälpa, får jämt ett leende på läpparna då :)

2013-03-25 @ 23:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback