Frisk

Äntligen känner jag mig frisk. Efter att varit sängliggande sen i måndags och bara varit uppe några timmar igår så känns det bra att vara frisk. Däremot är mitt blodsocker just nu helt upp och ner och hade känning på 2.3 som vägrade gå upp igår natt, är läskigt och blir inte bättre av att man vaknar på 14. Men bara att bita ihop och försöka anpassa insulinet bättre, är kämpigt i början men det håller i alla fall på att bli bättre som tur är.
 
Hoppas ni hade en bra valborg, min var inte så värst kul men hade sällskap av serier och sängen så gick ju ändå rättså bra ;) 
Standard att ta kort på, taggtråd gör sig bra på bild även om det är ett vanligt motiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback