Helgplugg, utan att plugga

Var egentligen tänkt att jag skulle få klart det mesta i skolan under helgen så jag slapp göra det i veckan. Men såklart blev det inte riktigt så för fredagen blev att ligga i solen och senare klippa gräset, underbart att bara lyssna på musik och sjunga med (förutom när man råkar köra in i en rot och den inte startar sen.. hjärtattack.. men självklart startade den när pappa försökte.. oroat mig i onödan och trott att hela apparaten var sönder). Sedan i lördags var jag ute hela dagen, fortsatte klippa gräset och vaxade bilarna. På kvällen var jag och Josso på Olstorp och det var grymt kul! Det där med att dansa är bara så bra.
 
Idag däremot har jag sovit, varit i stan och från sju, åtta fram till nu (halv ett) har jag suttit med en uppgift i fotografiska bilden. Fast blev ju lite candy crush och sånt emellan såklart. 
 
Taggar några timmars sömn med lite bilder, natti.
 

Kommentarer
Postat av: josso:)

det var så himla mycket awesome i lödas!!:D vi hoppas på midsommardagen till nästa olstorp om vi kan! ;)

2013-05-25 @ 14:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback