Äntligen

Nu har jag äntligen fått hem min nya dator, så himla mycket snabbare och bättre än den förra burken. En Acer denna gång med windows 8. Inte van överhuvudtaget med det operativsystemet, men det kommer väl bli lättare att förstå snart. 
Anledningen till att jag skaffat är en ny är för att min dator bara lade av förra fredagen och sen gick den inte starta. Tänkte då att det är bättre att köpa en ny och sen kanske laga den gamla och få tillbaka bilder och ha en till dator som jag kan använda till annat. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Helskotta va du är dålig på att uppdatera! (Jag med de senaste dagarna), men ändå! Är inne typ varje dag och det uppdateras aldrig! =O

Svar: Har ju inte haft dator!!! ;) Tror inte min mobil är kapabel till att hålla på med bloggning heller ;)
Elin Persson

2013-11-25 @ 19:16:14 / URL: http://blisswinker.blogg.se
Postat av: josso:)

Är glad för din skull, att du har fått hem din nya dator! :) jag ser en fin affisch i bakgrunden ;)

2013-11-26 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback