Låt det ta mig iväg nu

Jag vet inte riktigt vad det är men det känns som att något är påväg att hända. Ingen aning om vad eller hur det kommer sig, men känslan finns i kroppen och om det är något att lita på vet jag inte. Fast är det något jag har lärt mig att man inte ska negligera magkänslan och tro att det inte är något. För saken är att jo, ibland har den mer rätt och efteråt förstår man att man borde ha följt den eller åtminstonde ha lyssnat mer på sig själv.
 
 
 
En magkänsla jag verkligen borde följa snart är att gå ut och ta kort. Jag bara inte borde, jag ska. 

Kommentarer
Postat av: josso:)

man ska lyssna till sitt hjärta :)

Svar: Ja :))
Elin Persson

Postat av: Malin Aurora

Tredje bilden alltså<3

2013-12-03 @ 17:38:50 / URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Sara

Något bra eller något dåligt du tror ska hända?

Svar: Jag vet inte riktigt faktiskt, känns som att det är både något bra och dåligt! Fast hoppas på att det är bra såklart.
Elin Persson

2013-12-07 @ 13:15:05 / URL: http://blisswinker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback