Sista oktober

Denna månad är en av de jag faktiskt tycker bäst om på hela året. Löven har skiftat färg och sakta ramlat av för att tillslut visa upp världen naken. Det känns så sårbart, dött men ändå levande. Höstvinden ruskar tag om allt och jag känner att det ger kraft till nytt. Blåser ut det gamla och lämnar plats till det som ska komma. 
 
Hur avslutades då denna månad? Jo med en fika med Sara såklart! Alltid kul, en massa prat och flum! 
 
Hejdå oktober och hej november blir väl det här inlägget lite!

Kommentarer
Postat av: Sara

Dock skiftade ju löven färg i September redan, vilket, enligt mig, inte var så lyckat precis! :O

Svar: Ja lite jobbigt, men samtidigt fint! Tycker jag ;)
Elin Persson

2013-11-01 @ 13:43:16 / URL: http://blisswinker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback