Kväll

Söndagkväll och jag känner mig pigg, full av liv samtidigt som jag inte riktigt vet vart jag är påväg. Tankar om framtiden, yrke, val och hur vägen dit ska gå. För det är ganska jobbigt att inte vara hundra på att det man gör är helt rätt samtidigt som man känner att man mår mycket bättre än man gjort på länge. Just nu känner jag att jag får se hur det går och börjar det kännas helt fel får jag hitta på något annat.
Jag tänker le, leva och låta allt ha sin gång så får vi se vart det landar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tänk att allt som gör dig glad blir du lycklig av, och är du lycklig så har du hamnat rätt :)

Svar: Ja det har du alldeles rätt i :)
Elin Persson

2013-10-29 @ 15:52:54
Postat av: josso:)

Jag tänker le, leva och låta allt ha sin gång så får vi se vart det landar. Gillar detta starkt!:)

Svar: (:
Elin Persson

2013-10-30 @ 16:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback