Söndagsmood

Jag vet inte riktigt vad det är med söndagar. Ibland får den en att bli taggad på allt och andra gånger så får den en att tappa modet helt. Söndagar är ju i sig inte så speciella och är oftast relativt innehållslösa, men det är något med den dagen som påminner om nyårsafton. Som att det blir slutet på något gammalt och början på något nytt. Oavsett hur mycket jag ogillar sådana tidpunkter, då jag anser att man börjar något nytt varje dag, så är det den känslan jag får av söndagar. Vilket kan störa mig för det finns en perfekt möjlighet till att börja nu. Skjuta upp saker gör man ändå tillräckligt, så vill man börja kan man lika gärna göra det med en gång.
 
 
För att avsluta den här veckan blir det musik, nedskrivande av veckans föreläsningar på datorn och sedan en efterlängtad sömn. Hoppas era senaste dagar har varit bra! Min helg har varit bra med trevliga människor och mycket utomhusvistelse, gäller att passa på när det inte regnar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback