Det jag gillar att göra!

Kanske nördigt och tråkigt enligt många, men bland det bästa jag vet är att försvinna in i en bra bok. Avslappnande, viktigt och framför allt spännande. Född till bokmal!
Fota, fota, fota. Spenderar för lite tid med det, men det är en av de där sakerna jag aldrig tröttnat på, har ändå hållt på ganska länge. Det bästa är att jag fick en systemkamera för iår fem år sedan, älskade kamera!
Umgås med familj och vänner. Fika och prata bort tid och rum, gå ut och dansa som en galning, prata med främlingar, flumma, skratta och ut och resa. Finns så mycket fint i livet och jag blir så glad över hur mycket jag fått sett och varit med om. Fin familj och fina vänner. Jag är lyckligt lottad.
 
Ännu gladare blir man när man tänker på hur mycket det finns kvar att upptäcka och vad jag är sugen på att göra det!

Kommentarer
Postat av: josso :)

Jag håller med om allt utan att läsa böcker! :D
Man ska leva livet varje dag! :D

Svar: Hihi! :) Det ska man verkligen och vi blir allt bättre på det var dag må jag säga! :D
Elin Persson

2014-02-04 @ 18:28:03
Postat av: Sanna :D

muffins!! :D

2014-02-07 @ 08:51:28 / URL: http://mooseplaza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback