Nu kör vi sista!

Imorgon är det tenta i mikroekonomi plus att vi har två seminarium. Så ikväll bär det av till Karlstad för att stanna där tills på torsdag. Kan ju inte säga att det känns något vidare just nu, men det märker vi. Nu blir det några timmars sista plugg och sen får jag helt enkelt se om jag klarar frågorna på tentan.
 
 
Den här årstiden är verkligen inte min årstid. Längtar till sommar och höst. Våren får gärna komma den med först, men mars och april är för kalla och regniga för mig. Behöver värme. 
 
Dags för mig att sluta tänka på värme och annat trevligt, tillbaka till sista plugget!

Kommentarer
Postat av: mattias

lycka till med tentan :) jag tkr det e för varmt på sommaren, men jag e nog lite udda :) jag tkr det kan va fint i naturen på vintern när det e snö, o det e roligt o se alla spår :)

Svar: Tack! Nej den har jag inte hört så ofta :) Ja det håller jag med om, men för mig är det alldeles för kallt. Hade det bara varit liiite varmare hade jag nog också uppskattat det fina på vintern med :)
Elin Persson

2014-01-19 @ 11:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback