The lights that guide us home

Supermysig kväll med fina Sara. Vi började kvällen på rådhuset, som vanligt. Men det är mysigt där och stammisställe i Skövde, absolut! Vi slog till på stort och delade på en chokladboll med ;)
Dagen avslutades med bio och jag hamnade på en parkering med min kamera och lyckades få det här på bild bland annat. Kul att ta med sig kameran även en lördagskväll! Helnöjd med kvällen, riktigt trevligt!
 
Nu är det dock söndag och dags att sova, tagga för nästa vecka med hemtenta och en massa studerande. Men jag känner mig ändå oerhört lugn innuti och jag tänker njuta av det lugnet och projicera in det i boken och studierna. Kan behövas, lika mycket som jag behöver sömn just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback