Heldag med Josefine

Efter ett arbetspass som vikarie åkte jag och hämtade Josefine. Vi har suttit framför datorn ett par timmar och gjort klart vår fotobok äntligen! Så nu är den under tillverkning och jag väntar verkligen efter att få hem den, vill se den nu! Vi har pratat om att göra det så himlans länge och det känns nästan konstigt att den är färdig. Bilder har vi i alla fall haft att välja på och nu väntar mer fotograferingar. Längtar tills jag ska ut på nästa fotorunda, måste prioritera tiden för att göra det snart!
 
Min galenpanna och jag. Haha, vi har varit genom en del, men herregud att vi känt varandra sen vi var nyfödda. Kanske inte så konstigt vi är som vi är ;) Som tur är väntar ännu fler galenheter, man vet aldrig vad som händer när vi är i farten.. haha!
Nu säger jag godnatt, trött efter en intensiv och rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback