Produktivitet

Plugg-söndag. Gjort klar mina individuella uppgifter inför morgondagens inlämning. Uppgiften var att beskriva hur jag är som pedagog, dels genom att koppla till litteraturen men även göra en inspelning. Därav bilden när jag försökte få in mig i fokus innan jag började spela in. Många omtagningar senare känner jag mig nöjd! Dessutom har vi på onsdag en gruppinlämning, vilket ändå inte känns allt för långt bort, tycker vi har jobbat på bra och börjar närma oss ett färdigt resultat. 
 
 
Känns skönt att vara igång och få något gjort. Har förutom en lång sovmorgon i princip bara studerat och ätit litet. Sitter just nu och lyssnar på en föreläsning från förra veckan. Tycker stundtals väldigt bra om att studera på distans. Det finns så många möjligheter till att lägga upp studierna på ens egna sätt även om det ibland kan vara svårt att bolla idéer med andra. Men jag kan välja att titta på mina föreläsningar på kvällen istället för klockan åtta på morgonen, passar mig utmärkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback