Nattankar

Är uppe senare än jag egentligen borde, lyssnar på musik och gör för lite plugg. På något sätt lyckas hjärnan ändå formulera tankar och funderingar för kommande uppsats och innan sista inlämningsdagen är det alltid en färdig produkt som jag känner mig relativt nöjd över. Ett och ett halvt års studier och tid som gjort att jag känt mig nöjdare över mig själv än på länge. Jag känner mig hemma i mig själv och det är längre ingen konstig känsla utan det är så det ska vara. Jag hoppas på att den känslan stannar kvar länge för utan den skulle jag känna mig vilsen. 
 
Från en tanke till en annan.. Var sjutton är mina jeans???
 
Det roliga är att precis när jag skrivit det ovan kommer mamma inskuttande med ett par byxor i händerna och säger "Är det här kanske dina?" Ehm "JAAA!" Well, mamma hade smusslat ner dem i sin egen byrålåda utan att märka det förrän nu, snart en månad senare, men jag har lyckligtvis äntligen fått tillbaka mina kära byxor och insett att det är mina absoluta favoriter. 
 
Avslutningsvis kommer lite musiktips från en fattig musikmånad, har verkligen inte haft tid till att leta upp ny musik tyvärr.
Years & Years – Breathe , 
Mendoza – Houdini , Santa Maradona F.C. – Give Me Sunshine (Feat. Lucy Spraggan)
 
Men Years & Years är definitivt värda att kolla upp. Min musiksmak i ett nötskal. Och här är Just nu, min spellista om ni är intresserade av det jag lyssnar på för det mesta. 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback