Helgens dagar går alltid snabbare

Trots att dagen idag har varit betydligt lugnare än vad lördagar brukar vara har tiden runnit på ändå. Vaknade upp bredvid världens bästa och sedan for jag vidare hem och hjälpte till vid skjutbanan med Horns skytteförening. Sedan efter det har jag mest varit trött efter alldeles för lite sömn och för mycket onyttigt ätande. Suck.. Blodsockret svajar som jag väl egentligen förtjänar efter en oregelbunden dag. 
 
Satte mig i alla fall och redigerade några bilder, när jag redigerar gör jag inga stora justeringar, förbättrar färgerna för att få det att se mer ut så som jag ansåg att det såg ut vid själva fototillfället eller för att få det att se lite mer levande ut. Jag försöker få så naturliga redigeringar som möjligt, jag förbättrar för att få det som jag tänkte när jag stod bakom kameran. För det mesta brukar jag inte redigera alls, men ibland är det kul att förbättra lite färger och ge bilden en annan lyster.
 
Från tillfället när jag och Josse var ute och fotade. Detta vid gamla kalkbrottet mittemot Våmb. 
Uppe vid Billingen. Finns många fina omgivningar i och runt Skövde. 
 
Avslutningsvis en väldigt fin bild som jag tagit på Josefine. 
 
Har många bilder på datorn som jag är nöjd över, ni kommer säkert få se mer så småningom!
Nu ska jag ta och sova lite fler timmar än inatt och förhoppningsvis vara piggare imorgon. 
 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback