Perfekt fredag

Imorse ringde klockan vid sju och efter en tio minuters snoozande var det bara att hoppa upp och duscha, sminka sig och åka in till stan. Josefine och jag hade nämligen bestämt oss för att vi skulle ut och fotografera varandra under förmiddagen och dagen. Med en packad bil begav vi oss ut, trots att vädret inte var vad vi hade förväntat oss. 
Litet urval av de hundratals bilder som idag blev tagna. Detta med att fotografera är bland det allra bästa jag vet och jag njöt av den här fotostunden fullt ut, trots frusna händer och tidig uppstigning. Underbar dag och jag är mest nöjd över de bilder som togs när det inte var soligt, blir så mycket finare och jämnare toner i bilderna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback